niedziela, 1 lutego 2015

# O nas

Cześć!
Jak pewnie wiecie, jest to nasz pierwszy post. Bloga tego założyłyśmy ... hm. Tak jakoś wyszło.
O czym będziemy pisać? Zobaczy się. Pojawi się tu wszystko, tak bezsensowne, że można by nazwać to niczym. 
Od czego zacząć? 
Julia
Mam 14 lat, chodzę do 1 gim. Moich pasji jest baardzo wiele. 
Przede wszystkim lubię jeździć konno, grać w siatkówkę, kręcić filmy i je oglądać, robić zdjęcia, czytać (jak do tej pory nie spodobała mi się żadna lektura).Moimi ulubionymi książkami są : ''Heartland'', "Niezgodna" i "Dary Anioła". 
Natalia
Mam 13 lat, jestem w 6 klasie. Lubię filmy, zdjęcia, książki, rysowanie, śpiew i taniec. Jestem kociarą i mam w domu kota. Najbardziej lubię książki i filmy z gatunku fantsy i przygodowe. Pizza i lody to moje życie. Boje się świerszczy, koni oraz matmy. Są po prostu straszne.

Jak widzicie mamy różne pasje, ale jest wiele rzeczy, które nas łączą.
Zapraszamy na naszego bloga.
Jakieś pytania? Piszcie w komentarzach, chętnie odpowiemy.

Do napisania!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz